Akademia Wolnego Czasu – to profesjonalizm, ludzie z pasją, wspaniałe pomysły . Naszą firmę tworzą ludzie o bogatym i różnorodnym doświadczeniu zawodowym. Nasz atut – to nowa forma kompleksowej usługi dla firm i przedsiębiorstw – realizującej potrzeby umysłu, ciała i duszy.
Jesteśmy nietypową firmą eventową – nie jesteśmy tylko łącznikiem pomiędzy Klientem, a wykonawcą, ale sami jesteśmy wykonawcami – projektujemy nasze scenografie, wymyślamy warsztaty artystyczne, robimy wszystko od A (stworzenie koncepcji) do Zet (realizacja).
Ludzie współpracujący z nami to nasi przyjaciele, wspaniali fachowcy i pasjonaci…
… w związku z tym do każdego zadania podchodzimy z pasją i zaangażowaniem – niezależnie od skali i rozmachu projektu. Staramy się realizować oczekiwania Klientów i tworzyć projekty, z których będą tak samo zadowoleni jak my. Każdy Klient jest dla nas równie ważny. Dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej wywiązać się z najbardziej nawet nietypowych zadań.
Często zwracają się do nas agencje eventowe i pr, dlatego to często my, tak naprawdę realizujemy Państwa imprezę.
Akademia organizuje imprezy firmowe, promocje produktów, konferencje, szkolenia i kursy.
Współpracujemy zarówno z firmami państwowymi i prywatnymi, jak i ośrodkami pomocy społecznej, fundacjami i organizacjami realizującymi projekty finansowane przez Unię.
Jesteśmy w stanie zorganizować każdą imprezę – od integracji na 15 osób, po piknik na kilka tysięcy.
Natomiast naszą specjalnością są imprezy rodzinne, wielopokoleniowe, a także umilające czas warsztaty artystyczne, sportowe, rekreacyjne, rozwojowe.
1. Imprezy integracyjne i okolicznościowe, pikniki rodzinne
Specjalnie dla Was opracujemy scenariusz niezapomnianej imprezy o dowolnym charakterze, np.:
majówki, imprezy mikołajkowe, świąteczne, karnawałowe, Halloween, Andrzejki, otwarcia i jubileusze firm, imprezy rocznicowe, przyjęcia promocyjne.
Zajmujemy się zarówno artystyczną oprawą imprezy – projektując ciekawą scenografię i stroje, jak i stroną techniczną – nagłośnieniem, oświetleniem, cateringiem. Współpracujemy z wieloma najlepszymi artystami, możemy zorganizować koncert, występ kabaretu, fire show, czy offowe przedstawienie teatralne.
Jednak naszą najmocniejszą stroną i to, czym wyróżniamy się na rynku firm organizujących eventy, są warsztaty artystyczne jako oryginalna i uwielbianą przez klientów atrakcja każdej imprezy.
2. Warsztaty artystyczne:
Warsztaty organizowane są najczęściej jako integracja, jako dodatek do szkoleń merytorycznych – w formie przerywnika i relaksu, umilenie konferencji, czy na specjalne okazje (np. spotkanie w firmie z okazji Świąt Bożego Narodzenia). Często organizujemy warsztaty dla dziennikarzy – przy promocji produktu wprowadzanego przez Klientów.
Poniżej kilka z naszej bogatej ciągle się rozszerzającej oferty:
- Malowanie na szkle i ceramice
- Warsztaty florystyczne
- Malowanie na jedwabiu
- Projektowanie biżuterii
- Projektowanie koszulek
- Warsztaty tworzenia fascynatorów
- Kolor – jego moc i znaczenie w życiu i projektowaniu wnętrz
- Warsztaty decoupage’u
- Warsztaty filcowania
- I wiele innych. Często tworzymy nowe warsztaty specjalnie na zamówienie Klienta
Mamy też szereg znakomitych warsztatów świątecznych.
Oferujemy też warsztaty kulinarne – od tworzenia sushi, po warsztaty robienia i zdobienia czekoladek.
3. Warsztaty i zajęcia ruchowe i sprawnościowe
• taniec – nowoczesny, arabski, indonezyjski, towarzyski, flamenco fusion,
• konkursy sprawnościowe – dla dzieci, jak i dorosłych, które można zorganizować w plenerze lub pomieszczaniu zamkniętym
• oraz: paintball, kulig, ognisko, jazda konna, gra w golfa, podchody, strzelanie itd..
4. Szkolenia rozwoju osobowości i podnoszące kwalifikacje zawodowe:
• Koniec stresu – teraz mój czas!
• Myśli, słowa, gesty – efektywna komunikacja interpersonalna
• Autoprezentacja
• Świadome wyrażanie siebie – trening asertywności
• Kreacja wizerunku biznesowego
• Emisja głosu
• Stres oswojony – trening radzenia sobie ze stresem
• Kreatywność – techniki twórczego myślenia i rozwiązywania problemów
• Trening doskonalenia kompetencji osobistych
• Taktownie i z wdziękiem – o sztuce savoir vivre’u
• Między sercem, a rozumem – warsztaty inteligencji emocjonalnej
• Trening optymizmu i pozytywnego myślenia
• Rekrutacja i selekcja bez tajemnic
5. Promocje produktów, konferencje prasowe, upominki reklamowe
Pomożemy w organizacji oryginalnych spotkań prasowych, konferencji, promocji produktu – projektując stroje dla hostess, elementy dekoracji, całą scenografię, upominki.
Mamy wyjątkową ofertę, która powstała z myślą o firmach, które dbają o swoich klientów, partnerów biznesowych, przyjaciół.
Proponujemy przepięknie zapakowane upominki reklamowe na różne okazje – rynek pełen jest firm oferujących gadgety reklamowe – my proponujemy przedmioty ręcznie wykonane przez artystów, w krótkich seriach, zaprojektowane specjalnie dla konkretnego klienta.
– jedwabne apaszki, szaliczki, krawaty ręcznie malowane – dla partnerów naszego klienta lub z logo/w barwach firmy dla pracowników biura obsługi klienta
– biżuteria – bransoletki, kolczyki, naszyjniki, itd.
– przedmioty użytkowe i do dekoracji wnętrz – lustra, świeczki, świeczniki, lampy, parawany, poduszki ozdobne, ceramika
– ręcznie wykonane kartki okolicznościowe i bileciki do kwiatów i prezentów
Mamy duże doświadczenie w projektowaniu strojów dla hostess – na promocje produktu, otwarcie galerii handlowej, konferencje prasowe, spotkania dla vipów.
6. Projekt wnętrza lub otoczenia firmy
7. Catering
– imprezy firmowe: bankiety, coctaile, spotkania biznesowe (także obsługa narad, posiedzeń zarządów, rad nadzorczych, itp.), szkolenia, konferencje, zjazdy, targi.
– imprezy w plenerze: pikniki, biesiady przy ognisku
– konferencje prasowe
– imprezy prywatne (wg indywidualnych życzeń)
8. Na życzenie
– obsługa artystyczna (oprawa muzyczna o różnorodnym charakterze, występy aktorskie, kabaretowe, cyrkowe, itp.)
– prowadzenie imprez
– obsługa techniczna (nagłośnienie imprez, profesjonalne oświetlenie, pakiet multimedialny, pokazy pirotechniczne i widowiska laserowe i inne)
– wykwalifikowane hostessy
– dekoracje kwiatowe
Nasza siedziba mieści się w Warszawie, ale imprezy organizujemy w dowolnym miejscu.
W razie zainteresowania naszą ofertą, po bliższe szczegóły prosimy o maila lub telefon.
Agnieszka Kaszyńska – agakaszynska@wp.pl, tel. 600509614
Mamy wiele pomysłów, chętnie podejmiemy każde nowe wyzwanie.
Zaufali nam m.in. :
– Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
– Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
– Clear Channel Poland Sp. z o.o.
– Renault Polska Sp. zo.o.
– Sarto Public Relations
– Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Śródmieście
– Spółdzielnia Mieszkaniowa „Stawki”
– Unilever Polska S.A.
– Życie Warszawy
– Multikino Sp. z o.o.
– Gminne Centrum Kultury w Dąbrówce
– SAP Polska Sp. z o.o.
– Polkomtel S.A.
– Nivea Polska S.p. z o.o. Grupa Beiersdorf
– Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Żoliborz
– współpracujemy także z wieloma agencjami eventowymi i PR